miercuri, 20 mai 2009

Spectacolul care nu a mai avut loc...


 Spectacolul care nu a mai avut loc....traim intr-o lume in care mai importanti sunt banii...traim intr-o lume plina de nesimtiti, care sunt angajati in cele mai nepotrivite locuri, cum ar fi teatrele, oameni care dau dovada numai de Lipsa de bun simt...asa mi-a fost anulat mie spectacolul astazi fara ca macar sa fiu anuntat, da e vorba despre teatrul Nottara(saracul actor nu are nici o vina ca un tetaru in care se intampla atatea nereguli ii poarta numele...bine ca toti stim ca nu numai aici e asa-isi stie fiecare tetaru neregulile si nedreptatile....)...si ziceam ca nu am fost anuntat..ba chiar am aflat acest lucru cand am ajuns la ora 5 pentru repetitia tehnica...dar de unde sa iei personalul tehnic, cand acesta s-a gandit ca astazi nu e platit, prin urmare mai bine plecam...sigur motivul a fost ca nu s-au vandut biletele, dar nici spectacolul nu a fost anuntat in b24 sau pe site-ul teatrului etc, apoi multa lume a venit sa-si cunmpere bilet chiar azi, dar nu se mai putea...si pana la urma daca eram anuntat din timp cumparam eu biletele pentru ca tot ceea ce mi-am dorit a fost sa joc...apropo de neanuntat dna regizoare tehnica(auzi!?) zice ca m-a sunat, dar eu nu am nici un apel, apoi mi-a zis ca mi-a trimis un mesaj, care nici pana acum nu a ajuns-oricum scuze de clasa a IX-a...ideea este ca daca primeam ORICE SEMN as fi avut un raspuns prompt ca doar am fost langa telefon, si anume m-as fi dus eu sa cumpar diferenta de bilete pentru a asigura minimul necesar...
Daca asta este un mod de a ajuta tinerii actori atunci mai bine sa se impuste...e clar ca nu le pasa de munca noastra...lor le pasa doar de banii pe care si-i iau, si care de fiecare data au fost mai mult decat ce am primti noi(aprope nimic)-Doamne in ce tara traim!!!!???!!!???!??!?!?!?!?!? 
I-am intrebat atat pe regiozrul tehnic cat si pe directorul de programare al spectacolelor ce ar face ei in locul meu-bineinteles ca nu au avut nici un raspuns??-normal!!-ce te astepti?...in schimb noi eram toti adunati cu recuzita, costume, decor, una dintre actrite si-a luat o zi libera de la serviciu etc si mai ales eram acolo cu energie si buna-dispozitie...asta e...un coitus interruptus la puterea a zecea. M-am invatat minte!!! A cata oara???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu