vineri, 28 august 2009

Again-Praha!!!

             Nu pot termina cu Praga asa de usor si asta pentru ca am mancat. Ce anume? O supa dreasa cu ou care nu mai stiu cum se cheama, dar incepea cu p(nimic obscen!), tocanita de porc cu legume si cartofi fierti-dar nu ca la mama acasa ci ca la Praga acasa…apoi am descoperit pizza expres, foarte tare, mai ales calzone cu spanac-mmm!…si undeva langa unul din pizaa expres-urile astea restaurantul cu specific frantuzesc Au Gourmand. Aici spaghetele au fost bune, dar pentru ecler nu am cuvinte de cat de reusit a fost-mmmmmmmm!



Dupa ce am mancat-nu tot ce-am zis mai sus deodata va asigur-am gonit-o pe Karluv Most/Charles Bridge. Am fost intrebat daca vreau iarba de vreo doua ori, dar am raspuns ca nu sunt ierbivor…pentru droguri nu stiu ce as fi raspuns…am aflat asta mai tarziu cand m-a intrebat Peter, adica am iesit cat mai repede din toaleta-hihi! Podul e foarte tare! E plin de caricaturisti si portretisti autorizati sa faca bani pe podul acesta…si cred eu afacerea merge…la fel cum merge si pentru muzicieni-instrumentisti pe care-i vezi ca au concerte peste tot:aer liber, sali de concerte-daaaa!!!, biserici, muzee etc-clar Praga este adevaratul oras al muzicii.






Sigur mi-ar fi placut sa-l prind pe Philip Glass…dar eu am fost in Praga in august ca sa o prind pe Madonna, pe care am adus-o si in R ca se ne faca morala-hah! In schimb am ascultat intr-una din salile de concerte ale primariei Pachabel, Mozart, Vivaldi-foarte frumos, bineinteles la un pret de 24 de eurocu reducere, adica 700 de coroane, viata-i dura in oras.



Dupa toate astea ce mai ramenea, decat un calzone cu spanac de la pizza expres…..o plimbare nocturna pe strazile Pragai, care in sfarsit erau goale, pentru ca era trecut de 12 noaptea(vreau sa zuc ca nu mai erau sute de turisti, cativa oameni tot gaseai) si bineinteles sincronizarea cu orarul de noapte al tramvaiului(sac ceva ce Buc nu are si bine ar fi sa aiba-hm!). Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu