duminică, 26 aprilie 2009

20-26 Aprilie


De cand m-am intors de la Berlin-6 aprilie-se pare ca nu ma satur sa-mi privesc pozele, ba chiar pe aceasta o socotesc potrivita pentru acest articol.

Saptamana de dupa Paste s-a aratat una destul de tumultoasa. Vremea schimbatoarea…muzica excelenta…..Sfarsitul de spatamana-vineri, samb, dum Workshop Rasaboxes, sustinut de Kerry Glamsch-la workshop ca de fiecare data excelent-americanii astia sunt atat de pozitivi, te fac sa te simti intotdeauna bine si te invata numai lucruri extraordinare(ma refer la artisti nu la mcdonalds-i)…atelierul a fost organizat de TFF-Mihaela Sarbu(thank you!!!) si mai multe despre Rasaboxes puteti afla aici 

Azi dupa workshop fuga la UNATC-criticam, criticam ca doar au fost usi deschise si am vazut doua spectacole-coregrafie si actorie. Primul cel de coregrafie, coregrafia Rasmina Calbajos, clasa Liliana Iorgulescu, ex…..ups. Pot spune ca nu a fost plictisitor, ba chiar de multe ori destul de antrenant, plin de umor, dar superficial…poate de aceea a prin si la public…pentru ca mi-am dat de mult seama, publicul in mare parte este unul superficial…erau bine alternate momentele “serioase” cu cele amuzante. Cele serioase au fost dupa parerea mea foarte patetice..lucrate de multe ori in stil doamna profesoara…in aceste momente-dansatorii foarte buni, numai ca unul dintre ei, care nu e dansator…ci un pachet de muschi(aka sportiv? si actor) era destul de penibil, patetic etc….(Ma port si eu ca la Dansez pentru tine(apropo spectacolul se cheama Dansez pentru mine?), unde tot timpul juriul comenta la adresa unuia dintre participanti ca prea e numai muschi; despre dansez pentru tine o sa pun eu un post in curand-hm)…oricum eu nu comentez muschii-bravo lui-ci penibilul lui-oare isi da seama?-NUUU…oricum, dansa foarte frumos si performant…well ce poate corpul lui sa faca?MULTE… Momentele amuzante, da chiar erau, exprimau in mare doua directii opuse stilului sectiei de coregrafie-si anume hip-hop, street, acrobatii, iar a doua CNDB-un CNDB care a fost luat la misto rau de tot. Prin urmare am vazut un concept superficial, nici o coregrfaie desavarsita, desi miscarea in sine era interesanta, iar daca stau sa ma gandesc mai bine un spectacol a la Gigi Caciuleanu(Rasmina a dansat in “OUI bla bla ba nu”-deci nu-i de mirare)-cu un sfarsit a la Gigi Caciuleanu-like daaaaaa! Nota 7.5

Despre urmatorul specta-no-cool, pot spune ca a fost destul de plictisitor-vorba aia profesorii aia nu puteau sa mai taie si ei din text-ok nu e nici o problema sa tina peste 2 ore dar sa fie genial….este vorba despre Copiii soarelui dupa Maxim Gorki-Actorie-profesori Doru Ana(Na!), Andreea Fox—aaa Vulpe etc. Erau distribuiti vreo zece actori(poate 12), doar trei m-au convins cat de cat si anume cei din rolurile Melania, Pavel si Boris. S-ar fi putut mult mai bine…nota 5.

Am vazut si filme saptamana asta, asa ca daca cineva vrea sa vada vreun film ii recomand Into the Wild, regia Sean Penn, chiar merita!!!

Ne auzim la noi posturi, o saptamana placuta!!! Dorin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu