miercuri, 22 aprilie 2009

Depeche Mode-Sounds/Tour of the Universe

Depeche Mode
Acest album nu trebuie ratat, mai ales daca mergeti la concert pe 16 mai in Parcul Izvor. Inca o data am o perioada in care nu trece o zi fara sa ascult o melodie de pe vreun album DM…concertul din 2006 ce bine ca nu l-am ratat…am primit un bilet de la o angajata vodafone…recunosc ramasesem fara bilet…acum sunt asigurat.

Nu sunt critic muzical sa ma apuc sa iau fiecare piesa in parte si sa o comentez…pot spune ca imi plac foarte mult: In Chains, Wrong si cel mai mult Fragile Tension…sper sa nu lipseasca din playlist-ul lor la concert. Am reascultat mai toate albumele lor din trecut….toate imi plac…cel mai mult imi place ca se potrivesc de minune cu atmosfera de pe strazi…din metrou…parc…din Bucuresti. Yummy. Revenind la concert sper sa primesc It’s no good pentru ca este melodia mea preferata si ma duce cu gandul la ce bine ca a scapat Dave de la moarte…si prin urmare nu a murit nici muzica-arta!!! …oare daca se intampla la fel si cu multi altii Freddie, Kurt, Michael H, Jimmy, Janis, Elvis, John L etc

Ne vedem la concert!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu