luni, 27 aprilie 2009

Pentru inceputul de saptamana...Olympiastadion Berlin

Olympiastadion Berlin e pus in acest post pentru a intari ceea ce voi spune despre tipul meu de olimpiada-ma refer la olimpiada mea personala-in primul rand ziua sa aiba 32 de ore…8 ore sa lucrez pentru spectacole(actor, dansator, regizor, coregraf -chiar am nevoie-vreau un spatiu!!!—e vital(hihi ce paralela buna, oricum nu o sa omor pe nimeni pentru el)), 3 0re sa scriu…daca din motive obiective nu lucrez la vreun spectacol…sa fac sport asa vreo 2-3 ore(inot, alergare, sala…ihi)….daca lucrez la spectacole macar o ora inot sau alergare…normal se vor pierde 3-4 ore pt mancat, transport, nevoi, imbracat etc…

…au mai ramas 16 ore…ei bine 4 ore sa mi le petrec mergand la tetaru, film, plimbare, muzeu, expozitzie etc ori acasa film, internet, ordine si curatzenie etc again…4 ore sa mi le petrec iubind si oferind atentie numai persoanei iubite, adica fara sa fac altceva..ma rog mancarea si pipi-ul au fost adaugate la alta categorie-bineinteles ca se intrepatrund. In final imi raman 8 ore pentru somn, deci ma voi culca la ora 24 din 32 de ore…poate atunci voi respecta orele normale de somn.




Desigur programul nu trebuie sa fie fix…pentru ca vreau sa calatoresc macar doua luni pe an, sa merg la workshop-uri, sa ma vad cu prietenii, sa vorbesc cu mama mea si eventual sa zbor pe luna. Oricum ar trebui sa lucrez la o varianta restransa a acestui program-varianta pt 24 de ore.

Imaginile vorbesc de la sine, toate sunt facute in Berlin langa Olympiastadion, piatza Pierre de Coubertin etc


Ar mai fi de vorbit despre arhitectura fascista, dar despre asta s-au scris carti, asa ca va urez lectura placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu